۱۳۸۹ خرداد ۹, یکشنبه

خبرهایی کوتاه از برخی آموزگاران بازداشت شده

 محمد علی شیرازی،عضو هیآت مدیره کانون صنفی یزد که یکشنبه پیش، بازداشت شده بود،بعدازظهر امروز 89/3/9 با سپردن وثیقه آزاد شد. 
همچنین محمد علی شاهدی دیگر عضو این کانون،که به همراه شیرازی احضار و بازجویی شد نیز هم اکنون آزاد می باشد.
 
اسماعیل عبدی،که در 89/2/29 دستگیرگردید،امروز بعدازظهراز اوین با منزل تماس گرفته است و به خانواده خود گفته که برای روز پنج شنبه 89/3/13 می توانند برای نخستین بار به ملاقاتش بروند. عبدی مرحله بازجویی خود را،پیرامون یک ماه دانسته و از سلامت نسبی خود خبرداده است.
پنج شنبه گذشته نیز خانواده های باغانی و بهشتی دبیر کل و سخنگوی کانون صنفی معلمان،همچنین خانواده ی علی رضا هاشمی،دبیرکل سازمان معلمان برای بار دوم با آنها دیدار داشته اند. گفتنی است این سه نفر از 89/2/8 تاکنون در بازداشت بسر می برند.
دیروز جمعه نیز تنی چند ازکانون صنفی معلمان به دیدار خانواده ی رسول بداقی،عضو هیآت مدیره ی کانون صنفی معلمان رفتند. بداقی نزدیک به 20 روز است که از اوین به زندان رجایی شهرکرج برده شده است. همسر بداقی،دیدار با رسول و رفت و آمد از اسلامشهربه رجایی شهر را در سنجش بااوین بسیار سخت تردانسته است،به گونه ای که هم اینک،ملاقات خانواده با بداقی هر دوهفته یک بار روی می دهد. تاریخ برگزاری جلسه نخستین دادگاه پرونده ی کنونی بداقی نیز89/4/13 اعلام گردیده است. لازم به یادآوری است که از بازداشت بداقی تاکنون نه ماه می گذرد.  
برشي از دغدغه هاي يك آموزگار

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

از نظر و لطف شما متشكرم